Това с термометъра ли го хващаш?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Дойде време за климатроник....
Collapse
X
-
от това което знам е, че фреона трябва да е точно колкото трябва( ако е в повече - темп. на изпарение е по-висока и не може да дава достатъчно студ, ако по-малко също). в една система не трябва да има пропуски на фреон, допуска се да има загуби в минимални стоиности, те наи-често са от семеринга на компресора, а може и от тръбопроводите, кондензатор или испарител.
фреон се долива само ако има пропуск в минимално количество иначе лоша работа. не е задължително всяка година да се долива, а само ако има нужда.
аз на мойта не сум доливал от как я имам и не смятам да се пипа там където няма ядове. системата работи най-добре при 2000 об./мин. и има около 10-20 мин период докато достигне максимална ефектифност. не очаквайте като включите и веднага да започне да духа студено. и последна на този автомобил ми прави впечтлание че 20 градуса отговаря на 23-24 в действителност.
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеТова с термометъра ли го хващаш?
На място докато чакам по светофарите, температурата пада под 3°С, измерена на духалките в централната конзола. Когато е в движение, температурата се вдига до около 7-8 градуса. Нарочно тръгвам бавно и карам като баба, за да елиминирам вероятността ЕКУ-то да изключи климатика, заради "освобождаване" на повече мощност (както знаете, като сритаме дори леко колите си, ЕКУ-то спира захранването на релето за съединителя на компресора).
ПП. Трябва да замеря на Пежака как ще е.Last edited by b_angelov; d.m.y г., 16:44.
Comment
-
А има ли разлика в ситуацията, ако примерно затвориш клапата за външния въздух?
При мен е обратно - в движение студа е доста по-добър, защото има обдухване на кондензатора и най-добре работи при около 3000 оборота.Last edited by didod; d.m.y г., 16:46.
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеА има ли разлика в ситуацията, ако примерно затвориш клапата за външния въздух?
При мен е обратно - в движение студа е доста по-добър, защото има обдухване на кондензатора.
Другата седмица ще си взема 2 дена отпуска и ще разглобя всичко, що се изпречи на пътя до електромотора й.
В момента съм я подпрял в отворено положение.
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеДобре, а ако само даваш газ на място, вдига ли се пак температурата?
Comment
-
Ако пуснеш клапата за да върти въздуха вътре,просто на климатика ще му е по лесно да охлажда вече охладен до някаква температура въздух.Лошото е че във влажни дни ефекта е умопомрачаващsigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщениеТова сигурно ли е? Или климатроника постоянно дава студен въздух, а като достигне зададената температура студения се омесва с топъл въздух? В смисъл въпроса ми е дали компресора наистина не върти постоянно?sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеСмени си майстора. Всъщност не знам де, може аз тотално да греша.
По-нагоре написах ,че при понижено налягане в системата компресора не се пуска... Това е така защото редом с фреона циркулира оцветител и МАСЛО което е жизненоважно за смазването на компресора...Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 08:03.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеАко в системата има само 120гр вместо 650-750 или там колкото трябва да има, компресора на климатика няма да тръгва вообще.Нали има датчик за минималното налягане (плесостат ако не се бъркам се казва) които служи точно за това, ако има пропуски и липсва фреон да предпазва компресора. И да... при достигане на определено налягане компресора се изключва. Ако помпа постоянно какво ще се случи!?Доста коли го изключват компресора и при още едно условие... ако сте натиснали газта докраи...
По-нагоре написах ,че при понижено налягане в системата компресора не се пуска... Това е така защото редом с фреона циркулира оцветител и МАСЛО което е жизненоважно за смазването на компресора...За останалото е горе долу така и няма начин компресора изобщо да не изключва освен ако не е след 2007-ма година колата където компресорите вече са на съвсем друг принцип
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеПърво това колко фреон има в системата не означава че няма налягане за да тръгне компресора! Второ колите не изключват на пълна газ а спрямо товара на мотораЗа останалото е горе долу така и няма начин компресора изобщо да не изключва освен ако не е след 2007-ма година колата където компресорите вече са на съвсем друг принцип
С цялото писане искам да изразя мнението ми ,че ако всичко е наред нетрябва да има намалено съдаржание на фреон и масло, всичко друго е повод да се търси теч от системата...sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
Comment